Ook fijn voor in je pauze: een keramische bbq

Ook fijn voor in je pauze: een keramische bbq

Alle harde werkers zullen het herkennen. Na verloop van tijd ben je je trommeltje met boterhammen wel een beetje zat. En dan is het ook nog eens mooi weer. Combineer dat dan eens: lunch vanaf de keramische bbq. Dus gewoon een lekkere hamburger of een satétje. Heerlijk en zó klaar. En omdat de keramische bbq prachtig op temperatuur blijft, kun je je werkdag ook nog eens afsluiten aan de barbecue.

Voorbereiden op de keramische bbq

Het kost wat meer tijd qua voorbereiding dan het smeren van je bammetjes, maar het is zeker de moeite waard om eens te proberen. Zeker als jij en je collega’s allemaal een onderdeel aanpakken, komt je lunch prima in orde. Steek op tijd de keramische bbq aan, dat kan bijvoorbeeld al in de koffiepauze. Zo kan de keramische bbq goed op temperatuur komen en kun je toch redelijk snel eten. Maak thuis alvast een lekkere salade of snij wat stokbrood. Haal je vlees bij een goede slager, vis bij een goede visboer en bewaar deze in de koelkast op je werk. Eventuele voorbereidingen aan het vlees of de vis kun je de avond van te voren thuis doen. Zo gaat het barbecueën niet van je werktijd af. En daar is je werkgever weer hartstikke blij mee.

Lunchideeën voor de keramische bbq

Een broodje hamburger gaat er natuurlijk altijd wel in. Juist als het zo warm is, moet je goed voor jezelf zorgen. Door de hamburger te bakken op de keramische bbq, komt er maar weinig vet bij kijken (alleen de sausjes eigenlijk). Je kunt er ook voor kiezen om een speciale smoker op je keramische bbq te zetten. Je kunt dan in de loop van de ochtend kip of vis roken en deze door een heerlijke salade mengen. Ook vegetarisch kun je prima eten van de barbecue. Wat denk je van courgettes gevuld met kaas? Zó klaar en toch hartstikke lekker.

Mag je overal een keramische bbq neerzetten?

Waar je je keramische bbq mag plaatsen hangt af van waar je zit. Zit je in een groot bedrijvencomplex met een balkon? Lees dan de regels van het complex van te voren even na. Heb je alleen een binnentuin tot je beschikking? Ook weer: regels lezen. Heb je een fijn parkje in de buurt? Dan zijn er vaak speciale barbecueplekken beschikbaar. Informeer bij de gemeente of deze ook onder werktijd gebruikt mogen worden. Zorg altijd voor een veilige manier van barbecueën, dan heb je er het meeste plezier van.

Focus op Core business door Adwords uitbesteden

Focus op Core business door Adwords uitbesteden

Adwords heeft nog steeds één van de beste ROI’s van alle marketingtools. Daarom is Adwords vaak een essentieel onderdeel van een goede online marketing strategie. Niet iedereen denkt aan Adwords uitbesteden. Met als gevolg geen optimale campagne en te weinig tijd om aan uw core business te besteden. Vaak is Adwords uitbesteden daarom een goede invenstering. Waar let u op bij Adwords uitbesteden? In dit blog nemen we u mee in hoe u een goede partij selecteert om uw adwords aan uit te besteden.

Google partner gegarandeerd voldoende Adwords kennis

Google heeft een aantal partners. Je kunt partner van Google worden doordat er binnen het bedrijf voldoende medewerkers zijn die hun certificaten gehaald hebben onder andere voor de Google adwords opleiding. Daarnaast moeten er onder een bedrijf een minimaal aantal adwords campagnes draaien. Bij een Google partner kunt u er dus vanuit gaan dat er voldoende kennis aanwezig is en dat er de afgelopen periode voldoende ervaring is opgebouwd. Dit criterium is de belangrijkste wanneer u Adwords gaat uitbesteden. Ervaring binnen Adwords is belangrijk omdat in een goede Adwords campagne een continue verbeter cyclus zit. Steeds de campagnes op basis van de prestaties verder optimaliseren totdat de campagne optimaal draait. Ervaring in deze cyclus helpt om sneller tot de optimale campagne te komen, maar ook om een zo ideaal mogelijk start te maken. Iemand met ervaring weet van te voren beter wat waarschijnlijk gaat werken en wat niet gaat werken. Als u Adwords gaat uitbesteden aan een professionele partij dan is het van belang om goed door te vragen op deze ervaring.

Belang van een goede kwaliteitsscore

De kwaliteitsscore is een getal tussen de 1 en de 10 dat wordt gegeven door Google. Achter deze score zit een Algoritme verscholen. Op uw pagina zijn een aantal aspecten aanwezig die invloed hebben op deze kwaliteitsscore. Een goede partij  om uw Adwords aan uit te besteden zal met u de samenwerking zoeken om tot de gewenste verbeteringen op uw website te komen en zodoende tot een hogere kwaliteitsscore te komen. Een hogere kwaliteitsscore betekent kortgezegd een hogere positie in de ranking tegen lagere kosten. Het optimaliseren van een campagne levert ook vaak een hogere kwaliteitsscore op en daarnaast adverteert u door het optimaliseren gerichter.

Alleen Adwords uitbesteden

Uiteraard kunt u alleen uw Adwords uitbesteden en de rest van uw Online marketingcampagne zelf regelen. Het hangt hierbij een beetje van uw budget af, uw tijd en uw expertise. Vaak loont het wel als het budget er is om meer onderdelen van uw Online marketing uit te besteden. Er zijn namelijk veel verbanden tussen uw Adwords campagne en uw SEO campagne. Zoals ik net aangaf zijn een aantal aspecten op uw website belangrijk voor uw kwaliteitsscore. Deze aspecten zijn tegelijkertijd belangrijk voor uw SEO. Hierdoor loont het vaak om SEO en Adwords vanuit één hand te doen. Het heeft in ieder geval toegevoegde waarde om een allround Online marketing bureau te selecteren als uw Adwords gaat uitbesteden.